Rekolan Raikas on Itä-Vantaan alueella toimiva urheiluseura, jonka toiminta-ajatuksena on tuottaa ja järjestää alueen kaikenikäisille asukkaille monipuolista ja mielekästä harrastus-, kuntoliikunta- ja kilpailutoimintaa. Lajitarjontaamme kuuluvat: yleisurheilu, lentopallo, joukkuevoimistelu, rytminen voimistelu, lastenliikunta, kuntoliikunta ja veteraanitoiminta. Seuran liikunta- ja urheilutoiminta tavoittaa viikoittain lähes 1 000 lasta, nuorta ja aikuista Rekolan suuralueella. Tutustu monipuoliseen tarjontaamme ja löydä oma lajisi!

Laji Multisport
Kotipaikka Rekola, Vantaa
Jäseniä 11 (Pelaajalista)
(poistettu pelaaja)

Tervetuloa. Joukkueeseen on luotu muutama esimerkki pelaajista ja tapahtumista. Ensimmäiseksi kannattaa tarkistaa joukkueen tiedot managerin omalla sivulla, sen jälkeen voit helposti lisätä uusia pelaajia, sekä tutustua palveluun muutenkin paremmin.

Yhteyshenkilö: Eki Haapomaa, eki.haapomaa@gmail.com, 050 4876 208

Joukkueen johtaja: Eki H,